AVON сервис
AVON SERVICE
ონლიან ბიზნესი

დაახლოებით 1,6 მილიონი საქართველოს მოსახლეობის არის ინტერნეტ მომხმარებელი, რაც წარმოადგენს საქართველოს მოსახლეობის მესამედს; მათგან ყოველი მეხუთე ყოველდღიურად მოიხმარს ინტერნეტს. სწორედ ამიტომ, კომოპანია ეივონი გთავაზობთ უახლესი ტექნოლოგიებით აღწურვილ საინფორამციო ინტერნეტ ოფისს. ეს არის ინოვაციური გზა თქვენი ბიზნესის განსავითარებლად, თანამედროვე სტანდარტების ყველა მოთხოვნის გათვალისწინებით.
ჩვენ ყველაფერს ვაკეთებთ, რათა თქვენ სწრაფად და მოხერხებულად გაზარდოთ თქვენი შემოსავალი.

წარმომადგენლის ინტერნეტ ოფისი

გსურთ უფრო მარტივად გაერკვიოთ თქვენს პირად გვერდში? მაშინ ეს საიტი თქვენთვისაა. ისწავლეთ მარტივი ნაბიჯებით მნიშვნელოვანი ინფორმაციის მიღება, ანგარიშის შემოწმება, ელეტქრონული დოკუმენტაციის გადახედვა.

  1. ჩემი შეკვეთა
აღნიშნულ განყოფილებაში თქვენ შეგიძლიათ გაეცნოთ ინფორმაციას თქვენი შეკვეთების შესახებ, შექმნათ მომხმარებელთა ბაზა და სხვა.

ბმული  ”მომსახურების  გრაფიკი”- საშუალებას გაძლევთ გაეცნოთ შეკვეთების გაგზავნისა და მიღების გრაფიკს.


ბმულით ”მომხმარებელი” იხნსება თქვენს მიერ შექმნილი მომხმარებელთა ბაზა, რომელიც შეიცავს მნიშვნელოვან ინფორმაციას თქვენი კლიენტების შესახებ.


3.ჩემი ოფისი

განყოფილება ”ჩემი ოფისი” გაძლევთ ინფორმაციას თქვენი ბიზნესის შესახებ.

ქვეგანყოფილება ”ანგარიშის ბალანსი” ასახავს სრულ ინფორმაციას თქვენს ანგარიშზე განხორციელებული ტრანზაქციების შესახებ.

აირჩიეთ პარამეტრები სასურველი ინფორმაციის მოსაძიებლად:

  1. პერიოდი, რომლის განმავლობაში განხორციელებული ოპერაციების ნახვაც გსურთ;
  2. ოპერაციის ტიპი;
  3. ოპერაციის განხორციელების კამპანია;
  4. ოპერაციის თარიღი;
  5. ოპერაციის ტიპი (შეკვეთა, დაბრუნება თუ თანხის გადახდა);
  6. ანგარიშსწორების თარიღი;
  7. გადახდილი თანხის ოდენობა;
  8. პარამეტრი ”კრედიტი” გიჩვენებთ თანხას, რომელიც აისახა თქვენს ბალანსზე;
  9. პარამეტრი „ბალანსი“გიჩვენებთ თანხას, რომელიც დარჩა ბალანსზე ნებისმიერი ტრანზაქციის შემდეგ.

*ბალანსი - არის თქვენი ანგარიშის მდგომარეობა კონკრეტულ თარიღში.

 

ქვეგანყოფილება ”ჩემი ინფორმაცია” ეს არის – ბმული „პირადი ინფორმაციით“, რომელიც საშუალებას გაძლევთ ნახოთ ან შეცვალოთ სახელი და გვარი, ტელეფონის ნომერი, ელექტრონული ფოსტის მისამართი.
ბმულში „ცნობარი“ მითითებულია კორდინატორის და/ან რაიონული მენეჯერის საკონტაქტო ინფორმაცია.
ქვეგანყოფილება რეკომენდაციის გაგზავნა” საშუალებას გაძლევთ შესთავაზოთ თქვენს ნაცნობებს კომაპნიასთან თანამშრომლობა.


5.ტრეინინგი

აღნიშნულ განყოფილებაში მოცემული ინფორმაცია გაგიადვილებთ კომპანიაში მუშაობას


 

  • ქვეგანყოფილება ”ტრენინგი”- გაძლევთ საშუალებას გაიროთ ონლაინ სწავლება, დაეუფლოთ ღრმა ცოდნას პროდუქციისა და გაყიდვის ტექნიკების შესახებ.
  • ქვეგანყოფილება ”ეივონთან თანამშრომლობა მარტივია” - შეგიძლიათ მიიღოთ ინფორმაცია, თუ როგორ გახდეთ პროდუქციის ექსპერტი და გაიუმჯობესოთ თქვენი შემოსავალი.

 

  • ქვეგანყოფილება ”სილამაზის ექსპერტი” გასწავლით ეივონის პროდუქციის შერჩევას და გამოყენებას, ასევე პროფესიონალური კონსულტაციის გაწევას თქვენი კლიენტებისთვის.
  • ქვეგანყოფილებაში „საჭირო ინფორმაცია“- მოცემულია ხშირად დასმული შეკითხვები და მათი პასუხები.


7.შესაძლებლობები

აღნიშნულ განყოფილებაში წარმომადგენლებს შეუძლიათ გაეცნონ შესაძლებლობას თუ როგორ გადავიდნენ განვითარების ახალ საფეხურზე და განავითარონ ბიზნესი ეივონთან ერთად.
შეავსეთ ანკეთა და გამოაგზავნეთ კომპანიაში.

8. ბოლო ვიზიტი

10.გაითვალისწინეთ

განყოფილება თქვენს ყურადღებას მიიქცევს თქვენს გვერდზე რაიმე ინფორმაციის არარსებობის შემთხვევაში. უფრო მეტიც, ეს ბლოკი ჩანს მხოლოდ მათთან, ვინც არ იღებს ინფორმაციას თავის პროფილზე.
ამ შეტყობინებაზე დააჭერით შეხვალ თქვენს ანგარიშზე, სადაც შეძლებთ შეავსოთ ნაკლული ინფორმაცია.

წარმომადგენლის ონლაინ მაღაზია

  • შეავსეთ ფორმა, რომელიც გამოჩნდება ბმულზე დაჭერის შემდეგ და დააჭირეთ ღილაკს ”ცვლილების შენახვა”.

გამოიყენეთ ინტერნეტი მაქსიმალურად


ა. როგორ შევქმნათ ელექრონული მისამართი (ელ-ფოსტა)

ბ. დაარეგისტრირეთ თქვენი ელ.ფოსტა პირად გვერდზე
პერსონალურ  გვერდზე გახსენით განყოფილება - ”ჩემი ოფისი” , შემდეგ ქვეგანყოფილება -  ”ჩემი პირადი ინფორმაცია”

3. რა უპირატესობა გაგაჩნიათ თუ სარგებლობთ ელექტრონული ფოსტით

ერთდროულად 5 მეგობარს შეგიძლიათ გამოუწეროთ კატალოგი.
სურვილისამებრ შესაძლებელია  სხვა მომხმარებლებსაც გაუგზავნოთ, პირველის გაგზავნის შემდეგ შეავსეთ მეორე ანკეტა.


  • დააჭირეთ ელექტრონულ ფოსტას;
  • შეავსეთ ცხრილი:


ბ. როგორ შევუკვეთოთ მომხმარებლის მეშვეობით

  • მომხმარებლების სწრაფი ინფორმირება მიმდინარე სიახლეებით, სპეციალური შემოთავაზებებით, ასე რომ თქვენ გაზრდით თვენს შემოსავლებს და გაიუმჯობესებთ მომხარებელთა ინფორმატოულობას მათი დაინტერესებით
  • შეკვეთების განთავსება კლიენტთა ბაზის გამოყენებით და მათთვის საყვარელი პროდუქტების შეთავაზება მომხიბლავ ფასად.
  • თითოეული მომხმარებლის შეკვეთის  თანხის გაანგარიშება და შემოსავლის განსაზღვრა.

 

ეს ყველაფერი დაგეხმარებათ ნაკლებ დროში უკეთესი მომსახურება გაუწიოთ თქვენს მომხმარებლებს, შესაბამისად გაიუმჯობესოთ გაყიდვები და გაზარდოთ თქვენი შემოსავლები!

 

ახალი მომხამარებლების მოძიება სოციალურ ქსელებში
საქართველოში 50% მოიხმარს სოციალურ ქსელებს

 

 

www.facebook.com – 793000 მომხმარებელია დარეგისტრირებული;
www.odnoklasniki.ru – 555000 მილიონი მომხმარებელია დარეგისრირებული.

სოციალური ქსელი - ესაა ყველაზე პოპულარული ინტერნეტ საიტი,სადაც შეგიძლიათ შექმნათ პირადი გვერდი, იპოვნოთ და ეკონტაქტოთ მეგობრებს, გააზიაროთ ინფორმაცია და ატვირთოთ სურათები.
ყველა სოციალური ქსელის მთვარი უპირატესობა არის ინფორმაციის სწრაფი გაზიარება.

როგორ შევქმნათ ვებ-გვერდი სოციალურ ქსელ ფეისბუქში?

გვერდის შემნისა და მოხმარების პრონციპი ყველა სოციალური ქსელისთვის ძალიან მარტივია.

ჩვენ წარმოგიდგენთ ინსრუქციას Facebook-თვის.
რეგისტრაცია:
1. თქვენ შედიხართ www.facebook.com-ის მთავარ გვერდზე;
2. მთავარ გვერდზე გამოჩნდება მოთხოვნა რეგისტრაციის მონაცემების შეყვანის   შესახებ:

 

3.რეგისტრაციისთვის აუცილებელია სამი საფეხურის გავლა. თითოეულ საფეხურს ახლავს შესავსები ველების დეტალური აღწერა;
4. ბოლო საფეხური, რასაც სისტემა შემოგთავაზებთ, არის ” შენახვა და გაგრძელება”, რის შემდეგაც გადახვალთ თქვენს პირად გვერდზე;
5. გილოცავთ, თქვენ სოციალური ქსელის მომხმარებელი ბრძანდებით!

რეგისტრაციის შესახებ დეტალური ინფორმაციისათვის დააჭირეთ აქ (ჰიპერლინკი)
როგორ მოვიზიდოთ ახალი მომხმარებლები

  • გაავრცელეთ, რომ ეივონის წარმომადგენელი/კოორდინატორი ბრძანდებით.
  • წარუდგინეთ ყველას ელექტრონული კატალოგი.
  • თქვენ გაგიჩნდებათ ახალი მომხმარებლები და ბიზნეს პარტნიორები.
  • ადვილად შეძლებთ რეალურ მომხმარებლებს და ბიზნეს პარტნიორებს მოუყვეთ ეივონის ახალი შეთავაზებების შესახებ.

თქვენი შემოსავალი მნიშვნელოვნად გაიზრდება!
როგორ გაზარდოთ მომხმარებელთა ბაზა და მოიზიდოთ პარტნიორები სოციალურ ქსელში?
ყველა თქვენი სოციალური ქსელის მეგობარი შეიძლება გახდეს თქვენი მომხმარებელი ან წარმომადგენელი! აუცილებელია მათ იცოდნენ, რომ კომპანიის წარმომადგენელი ბრძანდებით, ნახონ თქვენი ფოტოები, რომლებიც დაადასტურებენ ეივონთან კავშირს და თქვენს წარმატებას კომპანიაში.
ჩვენი რჩევა:
განათავსეთ ეივონის ელექტრონული კატალოგი თქვენს პირად გვერდზე (დეტალები იხილეთ ”როგორ განვათავსროთ ელ. კატალოგი ფეისბუქის  გვერდზე”).
გახსოვდეთ, რომ ყველა მეგობარი, რომელიც დაათვალიერებს თქვენი გვერდის  სიახლეებს, იხილავს ასევე ელექტრონულ კატალოგს.
ასევე, თქვენს მეგობრებს შეუძლიათ გააზიარონ ელექტორნული კატალოგი საკუთარ გვერდზეც!
თქვენს მომხმარებელს შესაძლებლობა ექნება შეგიკვეთოთ ელექტრონული კატალოგიდან შერჩეული პროდუქტი.
პროფაილში მიუთითეთ, რომ ეივონ საქართველოს წარმომადგენელი/კოოდინატორი ბრძანდებით.
თქვენი მთავარი სურათი(ავატარი) ასევე უნდა გახასიათებდეთ, როგორც წარმომადგენელს.
მაგალითაად:

  • შეხვედრაზე ხართ ეივონის ოფისში;
  • კოორდინატორთა კონფერენციაზე;
  • ველის აქციაზე ყოფნის დროს;
  • ეივონის გუნდთან ერთად მოგზაურობის დროს;
  • ფონად ეივონის სარეკლამო მასალა, ეივონის კატალოგი ან ხელში ეივონის პროდუქციით.

რაც უფროო საინტერესოა ფოტო, მით მეტად მოახდენს იგი გავლენას თქვენს საქმიან იმიჯზე!

  • რეგულარულად გამოაქვეყნეთ ახალი ”სტატუსები”  - მოკლე შეტყობინება თქვენი მეგობრებისთვის. შეეცადეთ დაწეროთ საინტერესო სტატუსი, რომელიც დისკუსიას გამოიწვევს მეგობრებს შორის.

იყავით მზად მათზე პასუხის გასაცემად!

მაგალითად:

  • მე მაჩუქეს სუნამო «Outspoken by Fergie»;
  • ვინ ნახა ეივონის ახლი საცხის რეკლამა?
  • ეწვიეთ ეივონის კოორდინატორთა კონფერენციას;
  • მალე მეყოლება ნისანი ეივონისგან;
  • ატვირთეთ ვიდეო/აუდიო რეკლამის ჩანაწერი აივონის შესახებ.
  • რეგულარულად ატვირთეთ ფოტოები. სასურველია სურათები და მათ ქვეშ წარერები დაკავშირებული იყოს თქვენს ბიზნესთან.

 

გამოცდილება გვიჩვენებს, რომ პირადი გვერდის აქტიური პრომოუშენი და ჩვენი რეკომენდაციების გათვალისწინება ბევრად უფრო სწრაფად გაზრდის თქვენს მომხმარებელთა, პარტნიორთა ბაზას, ვიდრე ხალხის მოძიების ჩვეული მეთოდი!